sobota, 13 września 2014

Od Sawako CD Aki

Blisko. Za blisko.
- Zbok... - wyszeptałam unosząc ręce wyżej by objąć go pod ramionami.- Zapomnij.
Chłopak westchnął cicho. Według mnie nie było sensu dalej ciągnąć tego dziwnego dnia w szkole. Znalazłam sobie kolegę, którego mimo przepraszania nienawidzę. Jednym ruchem znalazłam się tuż przed nim. Spuściłam wzrok na dół i zaczęłam szperać w torbie, którą (na szczęście) wzięłam ze sobą uklęknęłam i obróciłam torebkę do góry nogami. Wylatywały z niej mniej dziwne oraz bardziej dziwne przedmioty. Kanapka, która na pewno miała z dwa lata, na wpół złamane trzy czerwone kredki do rysowania, szminka, pęknięte lusterko, mała skacząca piłka i... jej znalazłam portfel!
- Masz mnie zaprowadzić do sklepu z grami - syknęłam opryskliwie.
- A może tak proszę? - chłopak wyszczerzył zęby.- Już się nie gniewasz?
- Żadne proszę. Idziemy teraz! Natychmiast, w tej chwili! A chcesz żebym zaczęła? - odpowiedziałam, oglądając się za siebie.
Miałam wrażenie, że ktoś tam był...
- Yyy chodźmy stąd! - powiedziałam drżącym głosem.
- Boisz się, Sawako? - szepnął chłopak.
- Jedyne czego się boje to tego, że nie pokonam bossa na 10 poziomie - mruknęłam i upchnęłam szybko wszystko z powrotem do torebki.- To chyba nie problem żeby uciec? Tata mnie usprawiedliwi. A ty rób jak chcesz. najwyżej sama trafię do tego sklepu. Wspięłam się na parapet i tworzyłam okno.
< Aki? Uciekamy XD Twoje hug podziałało ;-; ♥>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz