poniedziałek, 15 września 2014

OD Sawako CD Aki

On naprawdę zaczął mnie denerwować. Włożyłam ręce, do mokrej kieszeni płaszcza i przesuwałam wzrokiem za swoimi nogami. To, że jestem mniejsza, nie upoważnia go do znęcania się nade mną. Po kilkunastu minutach doszliśmy do hotelu. Spojrzałam zdenerwowanym wzrokiem na chłopaka, który lekko się uśmiechnął.
- Możesz... - przełknęłam ślinę - zostać u mnie na chwilę.
Przeprowadziłam go przez drzwi i stanęłam przed wejściem do windy. Aki rozglądał się po recepcji, a jego wzrok przykuła chyba mała fontanna na środku czerwonego dywanu. Nawet nie zauważył jak wchodzę do windy. Złapałam go za ramię i wciągnęłam szybko klikając przycisk z numerem 4. Muzyczka w windzie doprowadzała mnie do szału dlatego starałam się myśleć o czymś przyjemnym. Na szczęście po kilku sekundach drzwi się otworzyły.
- Ooo ledwo rodzice wyjechali, a już nasza mała Sawako kogoś przyprowadza do domu - usłyszeliśmy chytry głos tuż zza ścianą.
Westchnęłam i podeszłam do kąta, łapiąc za spódnicę prześladowczyni.
- Ciociu mówiłam, żebyś mnie nie podglądała - wygramoliłam, młodą brązowowłosą kobietę.
- Sawakoo! Sawakooo! PUŚĆ! OJ PUŚĆ! PUŚĆ! - krzyknęła dziecinnie Aiko, gdy złapałam ją za ucho.
Aki uśmiechnął się, pocierając dłonią kark. Wpatrywał się bez słowa w całe zajście.
- Zboczeniec... - wyszeptałam i puściłam ciotkę.
Podeszłam do Aki'ego i dałam mu w twarz:
- Nie patrz się na jej biust, albo ci oczy łyżką wydłubię!
- Nie patrzę się! - zaprzeczył chłopak, masując obolałe miejsce. Lekko się poczerwieniał.
Złapałam go za rękę i nie zważając na biadolenie mojej ciotki wprowadziłam do środka.
 < Aki? xd Czuj się jak u siebie x3>
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz