sobota, 13 września 2014

Od Aki CD Sawako

Zająłem swoje miejsce i zamknąłem oczy oddychając głęboko. Oparłem głowę o rękę i beznamiętnym wzrokiem gapiłem się na tablicę. Miałem już dosyć tego dnia. Chciałem spłonąć żywcem lub zostać rzuconym na pożarcie lwom. Mimo wszystko w głębi duszy wiedziałem, że to moja wina. Kątem oka spojrzałem na żółty kłębek i pokręciłem zrezygnowany głową. Wziąłem swój podręcznik i postawiłem przed dziewczyną, zakrywając jej obraz. Teraz nauczycielka nie czepi się jej, że leży na ławce i nic nie robi.. Lekcja minęła dosyć szybko. Od razu wszyscy zaczęli gadać między sobą, a nie którzy nawet nie starali się tego robić po cichu. Nie wiedziałem czemu, ale wydarłem się na całą klasę, by zamilkli i spojrzałem na dziewczynę. Złapałem ją za nadgarstek i wyszedłem z nią z klasy, zamykając drzwi z wielkim hukiem.
- Zostaw zboczeńcu, idioto! - krzyczała na cały głos, a mi już osobiście łeb pękał od jej głosu. Złapałem ją mocniej i zaciągnąłem w głąb Akademii. Po chwili przywarłem ją do kąta i nachyliłem się nad nią. Było pusto - jedyni na korytarzu. Ledwo działające już światło i przytłaczający mrok. Znajdowali się w części budynku, która od dawna jest opuszczona. Nikt od dawna tu nie zawitał. Krążyły nawet plotki o duchach.. Westchnąłem i uśmiechnąłem się delikatnie, starając się jej nie wystraszyć.
- Przepraszam - wyszeptałem i przytuliłem ją

















<Sawako? HUG! >///< >

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz