niedziela, 14 września 2014

Od Sawako CD Aki

Złapałam go nagle i brutalnie za grzywkę. Jęknął jakieś przekleństwo i zaczął wymachiwać rękami.
- Nie jestem twoją dziewczyną, żebyś mnie przytulał - syknęłam wściekle spoglądając na niego z dołu, przez mój kompleks niskiego wzrostu.
- Dobrze, dobrze ale mnie puść - usłyszałam lekko poddenerwowany głos chłopaka.
Zabrzmiał dzwonek i słysząc tupot nóg natychmiastowo od niego odskoczyłam. Złapałam za ramię torby i poszłam przodem. Oczywiście wszyscy na korytarzu szeptali jakieś zboczeństwa - a ja, jak to ja- piorunowałam ich wzrokiem.
- Nomura... ta nowa... czy oni...
Nie wytrzymałam.
- Zamknąć przebrzydłe mordy! - wykrzyknęłam na cały korytarz a wszyscy ucichli, po chwili wybuchli śmiechem.
Ruszyłam taranując wszystkich po kolei przez korytarz, słysząc głos Aki'ego:
- Sawako... poczekaj!
Przyspieszyłam i po prostu wyszłam na zewnątrz. Gdy doszłam do głównej bramy i ją przekroczyłam, byłam cała mokra. Idę do domu...
< Aki, idę sobie :c>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz