sobota, 13 września 2014

Od Sawako CD Aki

Usłyszałam śmiechy i jakiegoś awanturującego się kolesia.
- No ładnie się urządziłeś, Nomura - wyszczerzył zęby koleś, który dosłownie przed chwilą przekręcił moje imię.- Będziesz chodzić za rączkę z Sadako z tą upiorną dziewczyną z horroru.
Podniosłam się, bo wcześniej leżałam na ławce, wsłuchując się w obrazy kierowane do mojej osoby.
- Zamknij się Hiro, bo ci coś zrobię - warknął z uśmiechem czarnowłosy chłopak, który ni stad ni  zowąd... stał się moim sąsiadem. Po chwili spojrzał w moją stronę i lekko otworzył usta. Chyba spodziewał się kogoś "gorszego" od swojej nowej przyjaciółeczki.
- Ja Cię... przep...- chciał chyba przeprosić za swoje poirytowanie i głuchy śmiech.
- Zamknij się. Nie mamy o czym rozmawiać - wyszeptałam opierając podbródek o swoją dłoń.
Do końca lekcji chłopak słowem się nie odezwał, dodatkowo pisaliśmy karną kartkówkę, a moją oceną standardowo była pała. Oczywiście byłam mądrą osobą ale także leniem. Pozbierałam swoje długopisy z ławki i odsunęłam krzesło z głośnym piskiem.
- Aki... - nauczycielka spiorunowała wzrokiem czarnowłosego chłopaka.
- Już, już! - mozolnie pozbierał zeszyty ze swojego stołu.
Podeszłam do nauczycielki i zdecydowanym tonem oznajmiłam:
- Dziękuję za pomoc, ale sama umiem się oprowadzić!
Nauczycielka zrobiła wielkie oczy.
- Ależ dziecko! ta szkoła jest ogromna! Prędzej się tu zgubisz niż znajdziesz wyjście. Aki nie marudź, chodź no tu. Pilnuj jej jak oka w głowie.
- Tak jest - powiedział chłopak robiąc dobrą minę do złej gry. - Idziemy?
- Weź mnie nawet nie dotykaj. Zboczuch - mruknęłam krótko i zauważyłam poirytowanie na jego twarzy. - Jak trzeba to trzeba. Byle szybko.
< Aki napraw to XD>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz