sobota, 13 września 2014

Od Aki CD Sawako

Facepalm.
- Baka! - wymamrotałem i złapałem ją za kostkę. Ściągnąłem ją na ziemię, po czym poklepałem w głowę.
- Spadamy, bo zaraz mi tu zawału dostaniesz. - zaśmiałem się cicho jak nagle zgasło światło. Na korytarzu panowała kompletna ciemność. Odsunąłem się od dziewczyny i uśmiechnąłem szeroko.
- Z-Zboczeńcu?! - usłyszałem po chwili łamiący się ze strachu głos dziewczyny. Na mojej twarzy ukazał się chytry uśmieszek. Po cichu podszedłem do niej od tyłu i objąłem delikatnie w pasie. Usłyszałem jej pisk. Starała się wyrwać, więc mocniej ją objąłem.
- Idioto! - gdy usłyszałem jak mnie woła, szybko zakryłem jej usta dłonią i przybliżyłem swoje usta do jej ucha.
- Ciii - wyszeptałem i pogłaskałem ją go policzku. Nagle poczułem coś mokrego - Nie płacz. - westchnąłem i szybko starłem łzę z jej policzka. Delikatnie złapałem ją za dłoń i wyprowadziłem z ciemności na normalny korytarz. Fakt.. Prawda jest taka, że przesadziłem, ale z drugiej strony miałbym do siebie żal, że tego nie zrobiłem. Widząc mokre oczy dziewczyny ponownie ją przytuliłem. Ok.. Ten żart nie wypalił i rzeczywiście przyznaję się do winy.

<Sawako! Nie płacz ;c>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz