wtorek, 16 września 2014

Od Aki'ego CD Sawako

Nie ukrywam, ale mocno mnie zdziwiło zachowanie dziewczyny. Jej nagły pocałunek uśiwadomił mi, jak bardzo jej zależy. Odsunęłem się od niej i oddałem jej paczuszkę.
- Nie zasługuję na nią.. - wymamrotałem i zamknąłem swoją szafkę. Prawda była taka, że nie tylko dziewczyna zawiniła. Ja też nie pokazałem się z najlepszej strony.
- Szlag by to! - warknąłem i wpiłem się w jej usta. Nie umiałem jej przeprosić. Po prostu najwyraźniej w świecie nie wiedziałem, co mam jej powiedzieć. W mojej gębie nagle zabrakło języka. Położyłem dłoń na jej czerwonym policzku i objąłem ją w talii. Wiedziałem, że zaraz dostanę po twarzy, ale co tam.. Miło jest. Jej usta są takie delikatne. Heh. Pierwszy raz od dłuższego czasu mam ochotę o coś zadbać. Delikatnie oderwałem się od jej ust i spojrzałem głęboko w jej oczy. Zacisnąłem oczy i przyszykowałem się do spoliczkowania.
<Sawako? Buzi, buzi! XD>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz