sobota, 20 września 2014

Od Aki'ego CD Sawako

Westchnąłem i pomogłem jej wstać. Na mojej twarzy widniał delikatny uśmieszek. Jeszcze raz pocałowałem dziewczynę i poprawiłem torbę na ramieniu. Wziąłem od niej paczuszkę i schowałem sobie do torby. Ciekawość mnie zżerała co tam jest, ale postanowiłem, że jej nie otworzę, dopóki nie zmienię się na lepsze. Nachyliłem się nad dziewczyną. Chciałem jej coś powiedzieć, jak przerwał mi dzwonek. Zmieszany i delikatnie zarumieniony podrapałem się po głowie i odwróciłem wzrok.
- Chodźmy.. - wyszeptała dziewczyna równie zarumieniona i zmieszana.
- T-Tak. - wydukałem i skierowałem się z nią do klasy. Na szczęście moje rumieńce znikły. Wszedłem pierwszy, żeby moi koledzy nic nie podejrzewali. Zająłem swoje miejsce i oparłem głowę o rękę. Kątem oka spojrzałem na nadal zarumienioną dziewczynę, która szukała czegoś w torbie. Widać, że nie mogła znaleźć podręcznika od matmy. Westchnąłem rozbawiony i rzuciłem go jej na ławkę. Nie odezwałem się ani słowem, tylko gapiłem przed siebie. Jedynie na mojej twarzy pojawił się szeroki uśmiech. Przymknąłem oczy i odetchnąłem głęboko, czekając na kolejny dzwonek.
<Sawako? Zapominalska! x3>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz